Kadra

Poznaj naszych nauczycieli i pedagogów

Katarzyna Zasada-Startek

Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor i założycielka szkoły

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, wydziałów Kulturoznawstwa i Porównawczych Studiów Cywilizacji. Od 13 lat związana z branżą edukacyjną.

 

Początkowo, jako dyrektor oraz właściciel 3 oddziałów szkół językowych, później jako prezes spółki zajmującej się kształceniem językowym, szkoleniami, doskonaleniem zawodowym.

 

Aktualnie swoje doświadczenie, wzbogacone o wiedzę prawniczą i ekonomiczną, realizuje zarządzając  Niepubliczną Szkołą Podstawową nr 1.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej nową pasją, której oddała się bez pamięci.

Beata Litewka

Beata Litewka

wicedyrektor ds. dydaktycznych

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie, Wydział Pedagogiki Specjalnej. Praca z dziećmi mającymi trudności to jej życiowe powołanie. Lubi podejmować wyzwania.

 

Ukończyła studia podyplomowe uprawniające do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych oraz posiada kwalifikacje do zarządzania szkołą lub placówką oświatową. Od 1985 roku pracuje w oświacie, zmiany nie są jej obce.

 

Chciałaby, żeby szkoła, którą kieruje jako dyrektor pedagogiczny, wychowywała uczniów ciekawych świata, mądrych, wartościowych oraz szczęśliwych.

Urszula Zapadka

Urszula Zapadka

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego i informatyki oraz  do prowadzenia biblioteki.

 

Posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie, jako nauczyciel i wychowawca. Prowadziła również obozy wędrowne i półkolonie letnie dla dzieci. Od 1992 roku pracowała z młodzieżą w szkole podstawowej i gimnazjum, ale największą przyjemność i satysfakcję daje Jej praca z małymi dziećmi, gdzie każda lekcja jest wspaniałą zabawą, odkrywaniem i poznawaniem świata.

 

Wie, że dla dzieci szkoła jest bardzo ważna, dlatego chce, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy, nie tylko w czasie lekcji.

Agnieszka Szlufcik

Agnieszka Szlufcik

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Z wykształcenia i z zamiłowania nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończyła studia magisterskie na krakowskim Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN, a także kurs animatora zabawy.

 

Jest ambitną, wesołą osobą pełną entuzjazmu i chęci do pracy. Pragnie, aby jej podopieczni byli ludźmi pogodnymi, pewnymi siebie i swoich umiejętności, aby z otwartością, bez lęku podejmowali wyzwania i odznaczali się niebanalnymi pomysłami. Uważa, że szkoła powinna obdarzyć dzieci nie tylko wiedzą merytoryczną, ale także niezbędnymi kompetencjami społecznymi. Chce, by dzieci odnosiły się do innych z życzliwością i szacunkiem, aby potrafiły współpracować, osiągać kompromisy oraz uzasadniać swoje zdanie.

Dominka Nawrocka

Dominika Nawrocka

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji przedszkolnej jak i wczesnoszkolnej, ukończyła studia magisterskie na Akademii Ignatianum w Krakowie.

 

Jest osobą kreatywną, twórczą, otwartą na dziecięce pomysły. Jej priorytetem w pracy z dziećmi jest indywidualizacja, kreatywność oraz szacunek do drugiego człowieka. Stara się być nie tylko nauczycielem, ale również partnerem i przyjacielem. Codzienni pomaga swoim uczniom odkrywać to, co nowe i nieznane, czyniąc każdy dzień przygodą i wyzwaniem.

 

Aktualnie swoje doświadczenie, wzbogacone o wiedzę prawniczą i ekonomiczną, realizuje zarządzając  Niepubliczną Szkołą Podstawową nr 1.

 

W swojej pracy kieruje się przekonaniem, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, i każde wnosi do tej pracy mnóstwo radości. Dlatego radość i uśmiech na twarzy dziecka jest dla niej największą nagrodą za serce wkładane w nauczanie i wychowywanie.

Anna Pyrc

Anna Pyrć

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, z wykształcenia socjolog. Studia magisterskie ukończyła na Wydziale Filozofii w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Wydziale Humanistyczno-Pedagogicznym Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach. Jest otwarta na nowości i doskonalenie swoich kwalifikacji zawodowych.

 

Posiada także kwalifikacje do nauczania przedmiotu – wiedza o społeczeństwie. W swojej pracy pedagogicznej, pracowała zarówno ze starszą młodzieżą, jak i z młodszymi dziećmi. Podczas wypoczynku letniego, prowadziła półkolonie, zielone przedszkola, kolonie i obozy młodzieżowe. Ma doświadczenie w pracy nauczyciela kanadyjskiej szkoły podstawowej oraz polskiej placówki zagranicznej, tj. SPK przy Konsulacie Generalnym w Toronto, Ontario, Kanada.

 

„Wspierajmy kreatywność i samodzielność dzieci – pozwólmy im myśleć, działać i korzystać z wiedzy – ale także zadbajmy, aby były pełnoprawnymi członkami grupy społecznej.” Te kilka słów, określa kierunek jej pracy z uczniami. Uważa bowiem, że każdy z nich jest indywidualnością i wielką zagadką, i dlatego każdy wymaga indywidualnego podejścia.

Katarzyna Izdebska

Katarzyna Izdebska

nauczyciel języka polskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel języka polskiego, absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest stypendystką Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia”.

 

Uwielbia literaturę, teatr i pracę z ludźmi. Chętnie podejmuje działania wolontariackie w różnorodnych ośrodkach pomocy, placówkach wychowawczych, instytucjach kultury. Głęboko wierzy, że dobro podarowane drugiemu człowiekowi powraca.

 

Swoich uczniów pragnie uwrażliwić na piękno słowa i nauczyć krytycznego myślenia. Chce, by byli ludźmi światłymi, którzy mają własne zdanie, potrafią je uzasadnić i wyrazić
w postawie szacunku wobec innych. Na swoich zajęciach próbuje pokazać młodym ludziom, że umiejętności i wiedza, zdobyte na języku polskim, mogą się stać narzędziem do lepszego rozumienia współczesnego świata.

Maciej Zapiór

Maciej Zapiór

nauczyciel historii

CZYTAJ WIĘCEJ

Historyk z zamiłowania i wykształcenia, absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Jagiellońskiego, licencjonowany przewodnik miejski po Krakowie oraz współpracownik Muzeum Narodowego w Krakowie w zakresie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży.

 

W pracy stara się zaszczepić uczniom jeśli nie miłość do historii, to przynajmniej zainteresowanie i zrozumienie tego, iż ta dziedzina nauki jest ważna, interesująca i może sprawiać przyjemność. Oprócz tego pokazuje, iż w Krakowie jest to przedmiot dosłownie na wyciągniecie ręki, którego można się uczyć chodząc po krakowskich ulicach.

Monika Guzik

Monika Guzik

nauczyciel języka niemieckiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Z wykształcenia dziennikarka i germanistka, dla której praca z dziećmi i młodzieżą to nie obowiązek, ale czysta pasja.

 

Jako nauczycielka języka niemieckiego stawia na alternatywne metody poszukiwania i przekazywania wiedzy, aby poprzez „niebanalną edukację” uczniowie mogli sami wykorzystywać swoje umiejętności, odkrywając przy tym piękno języka i kultury krajów niemieckojęzycznych.

 

Po godzinach chętnie tworzy, śpiewa i gra na gitarze, a wolne weekendy rezerwuje na wędrówki po górach i zwiedzanie miejsc, których jeszcze sama nie odkryła.

woman2

Jolanta Kopel

nauczyciel plastyki i techniki

CZYTAJ WIĘCEJ

Ukończyła (obecny) Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Instytut Plastyki oraz studia podyplomowe – Edukacja Techniczna na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.

 

Kocha pracować z dziećmi. Wielbicielka natury i zwierząt.

 

Szczególnie bliska jest jej cytat Janusza Korczaka: „Dziecko jest cudzoziemcem, nie rozumie języka, nie zna kierunku ulic, nie zna praw i zwyczajów. […] Potrzebny przewodnik, który grzecznie odpowie na pytanie.”

Iwona Żerdzicka

Iwona Żerdzicka-Jałocha

nauczyciel muzyki

CZYTAJ WIĘCEJ

Magister sztuki. Artysta muzyk, skrzypek, nauczyciel kontraktowy. Ukończyła Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie skrzypiec.

 

Licznie koncertuje w kraju i zagranicą.Bierze udział w wielu audycjach umuzykalniających i innych projektach edukacyjnych.

Beata Szuba

Beata Szuba

nauczyciel wychowania fizycznego

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego na kierunku wychowanie fizyczne ze specjalnością gimnastyka korekcyjna. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć fitness-nowoczesne formy gimnastyki oraz szkoli się w zakresie nauki tańca ludowego.

 

Swojego doświadczenia w pracy z dziećmi nabierała od 2010 r. pracując jako wychowawca na półkoloniach, nauczyciel gimnastyki korekcyjnej oraz prowadząc Zespół Pieśni i Tańca „Elegia” Rudnik, w którym sama tańczyła przez 18 lat. Jej pasją jest sport, z którym od dziecka była związana. Na swoich zajęcia pokazuje różnorodne formy aktywności fizycznej dostępne dla każdego. Zaraża swoich uczniów miłością do ruchu.

 

Pragnie aby jej podopieczni wyrośli na ludzi pewnych siebie i swoich umiejętności, ciekawych świata a przede wszystkim wykazujących się mądrością i odpowiedzialnością w podejmowaniu decyzji. W pracy kieruje się mottem: ”Nauczyciel otwiera tylko drzwi, uczeń musi wejść w nie sam.”

Sylwia Kopacz

Sylwia Kopacz

pedagog specjalny

CZYTAJ WIĘCEJ

Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna oraz studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej I stopnia. W dalszym ciągu podnosi swoje kwalifikacje zawodowe.

 

Jej pasją jest praca z dziećmi z różnymi trudnościami, ostatnie dwa lata pracowała w szpitalu jako Terapeuta Zajęciowy, co dało jej dużo radości, siły i motywacji do dalszej pracy. Cierpliwość, opanowanie, troska, zaangażowanie – te cechy pomagają jej podczas z zajęć z podopiecznymi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

 

W swojej pracy dąży do wszechstronnego rozwoju dziecka, jego samodzielności, poznawaniu świata na miarę jego możliwości oraz przezwyciężaniu trudności i pokonywaniu niepowodzeń.

Nauczyciel NSP1

Paweł Ryś

katecheta

CZYTAJ WIĘCEJ

Ukończył studia na Papieskiej Akademii Krakowskiej uzyskując tytuł magistra Teologii z wykształceniem pedagogicznym. Pracował, jako katecheta i wychowawca w szkołach podstawowych i gimnazjum oraz szkołach zawodowych na terenie Krakowa i Warszawy.

 

Interesuje się psychologią, pedagogiką, literaturą, polonistyką. Uważa, że każda z tych dziedzin nauki doskonale przydaje się w pracy nauczyciela w szkole, gdyż rozwija umiejętności, sposób przekazywania wiedzy, zdolność nawiązania relacji z młodym człowiekiem, rozwijania jego wiedzy oraz indywidualnych potrzeb.