Kadra

Poznaj naszych nauczycieli i pedagogów

Katarzyna Zasada-Startek

Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor i założycielka szkoły

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, wydziałów Kulturoznawstwa i Porównawczych Studiów Cywilizacji. Od 13 lat związana z branżą edukacyjną. Początkowo, jako dyrektor oraz właściciel 3 oddziałów szkół językowych, później jako prezes spółki zajmującej się kształceniem językowym, szkoleniami, doskonaleniem zawodowym.

 

Aktualnie swoje doświadczenie, wzbogacone o wiedzę prawniczą i ekonomiczną, realizuje zarządzając  Niepubliczną Szkołą Podstawową nr 1.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej nową pasją, której oddała się bez pamięci.

Beata Litewka

Beata Litewka

wicedyrektor ds. dydaktycznych

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie, Wydział Pedagogiki Specjalnej. Praca z dziećmi mającymi trudności to jej życiowe powołanie. Lubi podejmować wyzwania.

 

Ukończyła studia podyplomowe uprawniające do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych oraz posiada kwalifikacje do zarządzania szkołą lub placówką oświatową. Od 1985 roku pracuje w oświacie, zmiany nie są jej obce.

 

Chciałaby, żeby szkoła, którą kieruje jako dyrektor pedagogiczny, wychowywała uczniów ciekawych świata, mądrych, wartościowych oraz szczęśliwych.

Urszula Zapadka

Urszula Zapadka

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego i informatyki oraz  do prowadzenia biblioteki. Posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie, jako nauczyciel i wychowawca. Prowadziła również obozy wędrowne i półkolonie letnie dla dzieci.

 

Od 1992 roku pracowała z młodzieżą w szkole podstawowej i gimnazjum, ale największą przyjemność i satysfakcję daje Jej praca z małymi dziećmi, gdzie każda lekcja jest wspaniałą zabawą, odkrywaniem i poznawaniem świata.

 

Wie, że dla dzieci szkoła jest bardzo ważna, dlatego chce, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy, nie tylko w czasie lekcji.

Beata Sochacka

Beata Sochacka

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Miła, ciepła i zawsze uśmiechnięta nauczycielka edukacji przedszkolnej, jak i wczesnoszkolnej. Odkąd pamiętam chciałam pracować z dziećmi. Idąc tą ścieżką ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie.

W pracy z dziećmi kieruje się mottem Marii Montessori – „Pomóż mi zrobić to samemu”. W pracy z dziećmi stosuję indywidualizację oraz metody oparte na samodzielności. Pragnę, by moi podopieczni potrafili podejmować właściwe decyzje oraz dokonywać słusznych wyborów. Samodzielność – tak! To jest to, na co kładę nacisk. Na takich fundamentach chcę budować poczucie własnej wartości u moich uczniów.

 

Uczenie jest moją największą pasją. Daje z siebie jak najwięcej, tak aby uczniowie i ich rodzice byli zadowoleni z efektów nauczania. Praca z dziećmi jest dla mnie najwdzięczniejszym zawodem.

Agnieszka Szlufcik

Agnieszka Szlufcik

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Jest ambitną, wesołą osobą pełną entuzjazmu i chęci do pracy. Z wykształcenia i z zamiłowania nauczycielką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończyła studia magisterskie na krakowskim Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN, a także kurs animatora zabawy.

 

Pragnie, aby jej podopieczni byli ludźmi pogodnymi, pewnymi siebie i swoich umiejętności, aby z otwartością, bez lęku podejmowali wyzwania i odznaczali się niebanalnymi pomysłami. Uważa, że szkoła powinna obdarzyć dzieci nie tylko wiedzą merytoryczną, ale także niezbędnymi kompetencjami społecznymi. Chce, by dzieci odnosiły się do innych z życzliwością i szacunkiem, aby potrafiły współpracować, osiągać kompromisy oraz uzasadniać swoje zdanie.

Joanna Wrona

Joanna Wrona

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Z wykształcenia jest polonistką, ukończyła studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego i zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w Wyższej Szkole Biznesu w Krakowie. Pasjonatka tańca współczesnego i towarzyskiego, zapalona biegaczka, miłośniczka teatru i literatury.

 

Praca nauczyciela jest jej prawdziwym powołaniem, któremu oddaje się całym sercem. Z wielkim entuzjazmem podchodzi do możliwości konstruowania nowych planów zajęć. Chce, aby każde dziecko czuło się docenione i rozumiane. W nauczaniu kieruje się sztuką prowadzenia umiejętnej rozmowy oraz maksymą Janusza Korczaka „Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi…”

Zaneta Erazmus

Żaneta Erazmus

nauczycielka języka angielskiego

„Nauczyciel języka angielskiego. Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, na kierunku filologia angielska ze specjalnością nauczycielską.

 

Jej praca jest również jej wielką pasją. Uwielbia pracę z dziećmi i młodzieżą. Stara się rozbudzić w swoich uczniach chęć do nauki języków obcych. Chce, by uczniowie zdobywali wiedzę na różne sposoby- nie tylko poprzez pracę z książką lecz przez zabawy, bajki, rozmowy w codziennych sytuacjach.

 

W swojej pracy kieruje się mottem: „Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę.” Stara się angażować swoich uczniów na różne sposoby, aby z przyjemnością odkrywali języki obce, pokonywali swoje słabości i byli zmotywowani do samodzielnej pracy.”

man

Paweł Ryś

katecheta

Ukończył studia na Papieskiej Akademii Krakowskiej uzyskując tytuł magistra Teologii z wykształceniem pedagogicznym. Pracował, jako katecheta i wychowawca w szkołach podstawowych i gimnazjum oraz szkołach zawodowych na terenie Krakowa i Warszawy.

 

Interesuje się psychologią, pedagogiką, literaturą, polonistyką. Uważa, że każda z tych dziedzin nauki doskonale przydaje się w pracy nauczyciela w szkole, gdyż rozwija umiejętności, sposób przekazywania wiedzy, zdolność nawiązania relacji z młodym człowiekiem, rozwijania jego wiedzy oraz indywidualnych potrzeb.